- Werkgroep 1: Kwaliteitsbeheer en klinische audits
-
- Verslag 30/03/2010
- Verslag 04/05/2010
- Volgende vergadering : te bepalen
- Pilootstudie klinische audits
QUANUM checklists
Op basis de opmerkingen gegeven tijdens de feed back vergadering van 03/12/2010 en met de hulp van een aantal experten in kwaliteitssystemen (dank aan dr. B. Krug, dr. J. Rutten, dr. K. Van Laere, P. Van Boxem), hebben wij de oorspronkelijke QUANUM checklists herwerkt.
Vragen werden:- geherformuleerd: de nieuwe formulering van de vragen vindt u in de vierde kolom van de tabellen getiteld ‘vervangen door'
- verplaatst: vragen werden geplaatst onder een andere categorie. De oorspronkelijke nummering van de vragen (eerste kolom) werd (voorlopig) behouden om de oorspronkelijke plaats van de vragen te kunnen achterhalen
- geschrapt: deze vragen staan aangeduid in het grijs en telkens onderaan de vragenlijsten
- toegevoegd: de nieuwe vragen zijn diegene zonder nummer in de eerste kolom.
Zoals afgesproken tijdens diezelfde vergadering, werd een lijst van Standard Operating Procedures (SOP's) opgesteld die zouden moeten aanwezig zijn in een iedere dienst nucleaire geneeskunde.
De SOP's van procedures die u niet uitvoert bij u op de dienst zijn uiteraard niet van toepassing.Informatiesessie 25/08/2010
- Werkgroep 2 : Incidentmeldingen
-
- Verslag 30/03/2010: zal na goedkeuring door de werkgroep op de website geplaatst worden
- Volgende vergadering: te bepalen
- Werkgroep 3 : Justificatie en optimalisatie
-
- Verslag 29/03/2010
- Verslag 06/05/2010
- Volgende vergadering : te bepalen
- Werkgroep 4 : Medische stralingsfysica
-
- Verslag 08/04/2010
- Verslag 01/06/2010
- Volgende vergadering: te bepalen
- Werkgroep 5 : Radionuclidentherapie
-
- Verslag 29/03/2010
- Verslag 13/07/2010
- Tabel rol actoren 13/07/2010
- Volgende vergadering : te bepalen
- Werkgroep 6 : Vorming en administratieve vereenvoudiging
-
- Verslag 08/04/2010
- Verslag 04/05/2010
- Volgende vergadering : te bepalen